Victor Stalwart
From Game Logs
(Redirected from Victor Stalewart)
Квентоманч
Виктор родился в семье рода известного, но в значительной степени уже увядшег о, однако, все еще поставляющего [локальному государственному образованию] достаточно способных grammary adept'ов. Сам Виктор показывал многообещающие результаты с самого начала обучения, и в принципе, был уже готов пойти на службу [].. Как вдруг со слов одного из дальних родственников услышал про ППП. Учитывая, что доходы там обещались куда как обширнее, действия интереснее, а занудные стариканы над головой - реже, решил согласиться на предложение. Не, вначале он даже был безусловно рад ситуации - эксперименты в поле шли куда более бодро(иногда даже на сокомандниках), деньги действительно впервые были свои, да и девушки, как выяснилось, на название конторы откликались куда более бодро..
ППП не всегда поощряет...
Благотворительность. Особенно если вы спасаете деревенщину от справедливых налогов справедливых хозяев. Особенно если вы тырите деньги этих хозяев в помощь оной деревеньщине. И совсем особенно - если хозяева имеют Связи. В общем, инициатива невовремя добродушного Вика была успешно наказана.
Charsheet
Name: Victor Stalwart Race: Human Male Age: 27 Size: Medium Specialty: Wizard Talent: Intelligent Classes: Mage 10 Abilities STR: 08 = 8(-1) DEX: 14 = 14(+2) CON: 10 + 4(Item) = 14(+2) INT: 16 + 2(Intelligent) + 1(lvl) + 1(Mage) = 20(+5) WIS: 12 + 1(lvl) + 3(Item) = 16(+3) CHA: 14 = 14(+2) Init: +8 (+2 Dex +6 Base) Speed: 30' (25' in armor) Wounds: [10] Vitality:[6+0]x10=60 AP: 4d6 Lifestyle: [7]=5+2(CHA) (Panache 5, Prudence 4) Appearance: +2 Legend: [8] BAB +5 Combat Melee: +4 = 5 - 1(STR) Ranged: +7 = 5 + 2(DEX) Weapons(Crossbow) Ranged: +7 = 5 + 2(DEX) Damage: 1d6 Defence:16=10+4(Mage)+2(DEX) Flat-footed: 14 DR2 Damage Resistance: Edged 4 Blunt 2 Saving throws Fortitude: +5 = 3(Mage) + 2(CON) Reflexes: +5 = 3(Mage) + 2(DEX) Will: +10 = 7(Mage) + 3(WIS) Skills Knowledge: 9 = 4 + 5(Int) Spellcraft: 22 = 13 + 5(Int) + 4(Insight) Intimidate: 16 = 13 + 3(Wis) Bluff: 15 = 13 + 2(Cha) Impress: 15 = 13 + 2(Cha) Notice: 16 = 13 + 3(Wis) Sneak(Origin): 15 = 13 + 2(Dex) Resolve: 15 = 13 + 2(Con) Investigate: 16 = 13 + 3(Wis) Medicine: 18 = 13 + 5(Int) Sense Motive: 16 = 13 + 3(Wis) Search: 18 = 13 + 5(Int) Prestidigitation: 15 = 13 + 2(Dex) Ride: 13 = 11 + 2(Dex) Languages Common, High Tongue, Modern English, Middle English, Old English. Studies: Fey, Mages society history, Politics in <add place we are>, Mage-created creatures Feat: [0 - Specialty]Spell Library(+5 Spells) [1 - lvl]Casting Basics - +2Ins to SpellC, 19-20 crit [3 - vl]Casting Mastery - +3Ins to SpellC, 18-20 crit, 1 reroll [4 - Mage lvl]Casting Supremacy - +4Ins to SpellC, 17-20 crit, crit with -1AD [6 - lvl]Opener of the Way. [8 - Mage lvl]Spell Power[+ad SP each scene] [9 - lvl]Spell Conversion[Effect] - Focus Spell[-1lvl/0.5 to all effects]/Power Spell[+3SP, maximized effects] Proficiences 6= +4 lvl +2 mage Forte Bow Prof edged (3=>lng) Race feature: Human:Intelligence(Talent) Intelligence boost [up to 2 AD for Int-based checks] Split Decision [FullAct=2 ready actions with 2 separate checks. only one goes] Specialty feature: Wizard: prudence +2 practiced spellcasting(if spellcasting attempt with AD failed, AD is returned) encouragement(+1 morale bonus to saves, 1 minute of encouraging) +2studies Class abilities: Mage: SP: 24 = 20(base) + 4(feat) each scene Spells: 27 = 18(lvl) + 5(Spell Library) + 4(lvl0, Arcane adept) Arcane adept(+4 lvl0 spells, 1 per scene: fa, +up to 3xAD spellpoints) Circle of power IV(cast 4 level spells) Arcane Might(+2 to cast Call Lighting II, Brawn II, CWIV) Spell Secret(Call Lighting II, Charm III) Arcane Wellspring I(cast lvl1 spells without SP when SP=0) Reputation: Renown: 2(0)+1(30)=+3(Adventurer)(Gallant) Prizes: Карманные часы интеллекта +3 30 Rep Пояс +4 консты 40 rep 21,6lbs Crossbow, light 90s 8 lbs Bolt(10) 10s 0.1 lb Chainmail(Reinf.,Cuff.) 100s 24 lbs Equipment 157s 19.75 lb Backpack/saddlebags 10s - Bedroll 5s 5 lb Outfit (Travelling mage) ? mage pouch MWK 100s 4 lbs Paper x 10 5s 0.5 lbs Ink 2s 0.5 lbs scribes kit 20s 2 lbs climber's kit 15s 8 lbs Potions 525s 3.25 lbs Mana x3 300s Sustaining x10 250s 15s left Spells: 4x0+18+5. 0: The everlasting lights of true blood(dancing lights), Wind Pillow(Feather Fall), The All-Knowing Map(Detect secret doors), Hear-not-the-teacher(Whispers) 1: Likeness of youth(Charm I), See the pattern(Detect Magic), Follow the pattern(Identify I), Bruised away(CW I), First Aid(MM), The golden dust of sudden desire(Color Spray) 2: Second Skin(Mage Armor), Stalwart's finest vampire broach(Scorching ray), Universal Key(Knock) 3: Mage Duel(Counter Magic I), Fist of the Elemental(Fireball I), Wings of Mind(Fly I), Speed embodiment(Haste), See-me-not(Invisibility), The blue eyes of magic(See Invisible), Shackles for the wicked(Slow) 4: Fit the flesh(Brawn II), Help the mind(Wit II), Hurt Erased(CW IV), The life-eating worms of winter(Polar Ray II), Stalwart's guidance(True Strike II) 5. The key to the playbox of gods(Call Lighting II), Speak with the heart(Charm III) Themed magic bonuses: Dancing lights, Color spray, Scorching ray, See invisible, Polar ray II, Call Lighting II =========================== Load 30 lb. | 31–60 lb. | 61–90 lb. (50/100/150) {By slots} [Head] [Face] [Throat] Карманные часы мудрости +3 [Shoulders] [Body] Chainmail, Reinforced, cuffed(DR2 Edged 4 Blunt 2 DP-1 ACP 0 Speed-5, Disg -4) [Torso] [Hands] [Arms] [Waist] Зеленый магокушак крепости +4 [Ring1] [Ring2] [Feet] [NO Slot] Player: Guns_n_Droids